Peppen är?

Höll på att avlida av stressen idag men efter lite damage control verkar allt ordna sig. Har styrt en massa med resa och festival, ringt till ungefär 10 pers på festivalen för att få info, samt planerat pridegrejen med min partner in crime. Är sjukt orolig att Virge inte går och nå och att hon inte kommer hem i tid! Fattar inte när jag ska packa, skriva klart och pyssla tröjor till oss. Vi ska iaf vara färdiga på måndag säger ryktet. Shit pommes frites!  
Tränade iaf lite bodypump och lugnade mina nerver. Jag vill förresten blogga om allt de där viktiga jag har att skriva men lyckas liksom inte. I morgon ska jag göra en hemlig sak, men jag kan skriva om det efter klockan 19.



Så här kan det vara i flemingsberg. Vi äter middag med skogsmyrorna! Detta strax innan Lillis flyttade och jag lovar att vi var gladare än vi ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0