jaha, det blev helg den här veckan också.

Sjukdomen börjar ge sig och det roliga är att lars är och hälsar på. Igår åt han tre middagar under loppet av bara några timmar. Lars är som en cirkusattraktion och det är festligt, vi funderar på att ta betalt för att folk ska få mata honom. Sen vaknade han halv sju och var jättehungrig.
Jag vaknade vid tio och fnissade "kommer du ihåg när lars åååt så mycket?".
Somnade tidigt igår tror jag bestämt, jag bara sover hela tiden med den här infektionen i kroppen. Och så mörkret, det är egentligen okej att inte ha någon ork.
Jag ryckte till av att peter gick och la sig, och vaknade med två tydliga insikter. Den ena är lite hemlig fortfarande, men den andra är att jag saknar moa. Jag har tagit sats flera timmar för att mejla henne. Alltså jag vill ju så gärna skriva något meningsfullt. Hursomhelst så ger det nog med sig.  Skulle vara så fint att träffa henne igen.

Och så är det advent, hurra för det.
Jag är hemma hos mor som har bakat världens bästa lussebullar och imorgon ska jag till kyrkan med sami.

Fick mail från ewa som nog är den sötaste söta. Hon ville att vi skulle ha basgruppsträff på kellys för att fira att det var ett år sen vi drog. Önskar verkligen att jag kunde vara där med dem.

image132

parlamentsval i ryssland imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0