livet leker

jag har ätit kladdkaka till middag med världens bästa peter och nu är jag hos mor och blir bjuden på äppelöl. Snart kommer moster och måg. Det är trevligt så det förslår och imorgon är jag LEDIG och åker till orsa HELA helgen och jag är ju bara så glad. Min ena chef är indiepopnörd. Det är roligt.
Mågen är inte min måg. Jag gillar bara att använda roliga ord som till exempel modul. Jag ska nog bränna en skiva till chefen, jag accepterar liksom inte att han gillar bra musik men INTE kimya dawson. Det är för mig en omöjlighet, så jag ska lösa problemet.
Och jag fick ett *****Julkram***** per sms. Egentligen var det säkert ännu fler stjärnor och jag vill inte tro att de skulle föreställa snöflingor men jag antar det. Fast det blir lite rarare när det är från mysan. Ska försöka haffa henne nästa vecka och fråga henne allt om frisördtrategier och katter. Hon älskar katter, det är bra.

ETT: Min granne jag hade en crush på förut håller min mor vaken om nätterna. Det kan alltså inte vara någon annan. Hon släpper ner saker i golvet som måste vara vikter. Vilken tönt står och lyfter vikter tre på natten?

TVÅ: jag såg acetons lillsyrra på tuben. Alltså det måste vara hon, har aldrig sett två människor vara så lika varandra. Det var roligt, jag smög på henne. Sen gick hon av i bagis, lite otippat sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0