på den andra sidan

(ovanstående ska spelas på min begravning, jag tycker den är fin)

Det känns så påtagligt att jag är på väg över gränsen. På väg till den andra sidan liksom... Auktoriteten!!
Jag har alltså sagt ja till att ha chefsmingel i skrapan. iiiiiiiih. Jag har inget leg och inga propra kläder så i bästa fall kommer jag inte ens in. Fast å andra sidan vore det ju riktigt skämmigt framför alla stora chefer. Jag kan inte bestämma mig men av någon anledning verkade det här som en bra idé.

Jag drömmer så mycket konstigt och känner mig virrigare än vanligt. jag lovar virrig.
Har inte köpt magicnumbersbiljett ännu och antar att de tar slut. typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0