Yeah yeah yeah

Jag vill helst inte alls prata om hur det är just nu, jag vill helst låta bli det. Faktiskt. Inte för att mitt liv inte är strålande men för att jag inte hinner uppskatta det. Just nu vill jag bara dra täcket över huvudet för att slippa ta ställning till verkligheten och julstressen. Julstressen som JAG verkligen inte valt. Jag trodde jag hade valt bort den men tydligen ska man ta sig en kontinent bort för att slippa. Förra julen är nog min bästa jultradition ändå.

Haha, chefen ringde just på min sovmorgon och frågade om jag har körkort. Jag hänvisade lite hejvilt till folk som har körkort som inte alls kommer uppskatta mina hänvisningar. Men orka, jag är nyvaken och ska käka frukost... om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0