jävla skit nu igen!

Jag är verkligen inte en bitter person, men just i hormonsvängningarnas tider är det få saker jag kan hantera ordentligt. Exempelvis människor (och det mesta kopplat till fenomenet människor.)
Människor jag missbedömt är det absolut tråkigaste och hemskaste. Nu har en person dissat min vän sådär Moget. Mest påhopp för personens utseende och lite annat helt ogrundat. Jag gillar min vän och jag gillar inte att folk kör någonslags högstadiemobbing, även om det sker i sin alldeles egna blogg och jag får väl skriva vad jag vill.  

Jag har aldrig kallat mig ett särskilt stort fan av yttrandefrihet.
Det är inte okej att säga att någon är ful bara ändå.
Jag tycker verkligen inte det.

sorgligt att inte ha viktigare att tänka på än människor man ändå inte gillars val av accessoarer.
hur orkar man med sig själv om man är så ytlig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0