Katastrofromantik deluxe

Sen jag kom hem går det knappt att räkna upp alla saker som gått sönder, försvunnit, kommit för sent, hänt på jobbet, försvunnit och dyl. Men när allt brakade loss igår ville jag dels gråta eller skita i allt och dels bliev jag stum och förundrad. Så en del av mig sitter och kollar exakt hur mycket som kan objektivt gå fel innan jag måste styra upp saker och ting. Lediga dagen har hittills spenderats handikappad i sängen med hysterisk mensvärk. Antar att jag ser ut ungefär som ett spöke. Jag försöker fokuser på något för att tänka på annat. Och jisses vad glad jag är över trådlösa routern, så jag har sällskap i sängen.




Elin alvemark hjälpte mig lite igår. Kärlek är allt, eller vad hon skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0