mmmmkey?

image129

åh små pippifåglarna? är de inte så söta att man bara vill skjuta dem?
Jag promenerade i helgen, söndag var det visst. Träffade franz och malva som hade varit på street. Franz berättade det härliga nyheten att franz (seriefiguren i .SE) snart kommer börja jobba som vårdbiträde.
Jag frågade förtjust om våra chefer ska vara med och visst, menade Franz och tillade att jag är med i någon strip. I egenskap av att jag "var så bitsk" vid något tillfälle. Ja, jag förstår i alla fall inte vad han menar.

And on that note tecknar Franz samtliga tjejer hittils som ett par vandrande bröst. Alltid är de små och smala och alltid är brösten man ser först. Jag är bevisligen (nästan) lika lång som franz samt stor och stark. Och jag har väldigt sällan så tajta tröjor att man ens kan uttyda om jag har bröst. Alltså, franz om du skulle läsa detta, låt mig slippa vara ett par vandrande bröst!! Jag vill vara stor majestätisk som Line.

Line, ja...Jag läste ut boken igår. Sen grät jag som ett barn. Måste ringa E. i veckan så jag kan lämna tillbaka den och hylla den så mycket det bara går. Synd att jag inte är ute och springer i de kvarteren så mycket längre. Jag önskar att jag fick anledning att gå dit lite oftare.

...and out come the wolves säger:

snällt!

...and out come the wolves säger:

men nu är jag lars, så nu får du prata om nåt roligare med mig.

...and out come the wolves säger:

nu är jag lars iaf

...and out come the wolves säger:

sådärja

Liv säger:

haha lars! 4real?

...and out come the wolves säger:

you'd better believe it!

Liv säger:

jag har gjort en lista på folk som ni inte kan ligga med. vill du höra?

Liv säger:

ett: perarvids syster. synd att hon har ett hem.

...and out come the wolves säger:

eh, nej. Jag vill naturligtvis ha en lista på flickor vi KAN ligga med.

...and out come the wolves säger:

Varför har du gjort det förresten?

Liv säger:

för att perarvid sa att tomas ska flytta

...and out come the wolves säger:
Liv säger:

och ni ska ha någon att bo med. så frågade jag om ni skulle ha en karl till homosocialiteten

Liv säger:

då sa han Nej

...and out come the wolves säger:

flicka!

Liv säger:

men det måste vara en tjej som ni inte kan ligga med

...and out come the wolves säger:

flicka!

...and out come the wolves säger:

just ja, så sant

Liv säger:

lars. vad ska du jobba med när du är färdigutbildad?

...and out come the wolves säger:

äsch, jag ska bli filosof

...and out come the wolves säger:

misantrop säger PA

Liv säger:

men nu lyssnar inte jag på honom.

Liv säger:

filosof suger

Liv säger:

på riktigt. ska du inrikta dig på något spännande?

...and out come the wolves säger:

oj voj, allvar: Jag ska hålla på med beteendeterapi för ADHD-ungar tror jag. ARbetsminnesträning och sånt. it will be awesome

Liv säger:

hm. det här med kbt låter ju logiskt när saker är medfödda

Liv säger:

men listan : jag hade med din mamma

Liv säger:

men perarvid trodde han kunde scora med henne

...and out come the wolves säger:

äsch, de behöver inte vara medfödda för att köra KBT på dem. Det är verkligen mer B än K hur som!

...and out come the wolves säger:

Säg fler flickor än våra familjer!

Liv säger:

säg någon själv.

Liv säger:

jag kommer bara på brudar som är döda

...and out come the wolves säger:

har inte du nån syster?

...and out come the wolves säger:

som inte är död?

Liv säger:

där hoppas jag er gräns gått för länge sen


försöker du säga att du inte skulle ligga med min syster?

...and out come the wolves säger:

nej just ja, jag glömde bort vad listan handlade om. flickor som skulle bo här var det ju.

...and out come the wolves säger:

din bror är alltså inte en flicka?

Liv säger:

inte senast jag kollade.

Liv säger:

eller vafan, kollade

Liv säger:

? nu blev det fel

...and out come the wolves säger:

wow

Liv säger:

har du en syster?

...and out come the wolves säger:

nix

...and out come the wolves säger:

säg fler flickor!

Liv säger:

anna

Liv säger:

kul lek!

Liv säger:

anna igen

...and out come the wolves säger:

anna vem?

...and out come the wolves säger:

anna cho?

...and out come the wolves säger:

anna fucking charlie chan?

...and out come the wolves säger:

maja?

...and out come the wolves säger:

lisa?

Liv säger:

bodil?

...and out come the wolves säger:

kajsa?

Liv säger:

skulle du ligga med bodil malmsten?

...and out come the wolves säger:

britta?

...and out come the wolves säger:

bodil malmsteen?

...and out come the wolves säger:

kanske

Liv säger:

hon är ju väldigt attraktiv för sin ålder

Liv säger:

och så kan hon franska, hon skulle fälla dig som en fura

...and out come the wolves säger:

kan ju inte säga emot dig där alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0