oh tonight.

IDAG KÄNNS JU ÄRLIGT TALAT INTE SÅ STRÅLANDE. JAG ÄR SÅ OROLIG I HUVUDET OCH HAR BARA MÅSTEN. FÅR INTE TAG PÅ JOBBET OCH VÅGAR INTE GÅ UR RUMMET FÖR DET ÄR SÅ MYCKET FOLK HEMMA. HAR FÖRSTÅS TV-SPELET I MITT RUM MEN JAG ORKAR NÄSTAN INTE. JAG BORDE LÄSA KLART SYLVIA PLATHBOKEN OCH ÄTA LITE FRUKOST. FAST BÅDE BOKEN OCH FRUKOSTEN FINNS INTE HÄR PÅ RUMMET SÅ JAG VÄNTAR. OCH JAG BLIR SKAKIG AV OMTÄNKSAMHET FÖR DET KÄNNS UNGEFÄR SOM ATT JAG ÄR SÅ BESVÄRLIG. JAG VILL INTE VARA BESVÄRLIG, JAG VILL INTE VARA SJUK. JAG VILL VERKLIGEN BARA VARA PÅ TOPP, ÄR DET SÅ MYCKET BEGÄRT?!

image131

Men titta då! De turkosa bilarna är bästisar. Det är fint. Lars är här i helgen. Det är väl trevligt. Synd att jag inte är frisk nog att härja med de andra barnen då. Jag måste förresten sluta mitt jobb snart, innan jag börjar leva genom det. Fast just nu sitter jag på kontoret till den 15e. dududududu...
Jag missar min spirometri idag eftersom man inte får göra det med en infektion i kroppen. Det känns ju minst sagt lite tråkigt, då jag nojjar som fan och gärna hade fått det överstökat. men men, det var en hemskt trevlig kvinna i växeln som gav mig en ny tid riktigt snart, så det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0