what is the influence?

Säkerligen har det redan dryftats i bloggen men förra veckan frågade chefen varför jag inte söker samordnartjänsten som de utlyst. Jag fnissade och sa massa dumma saker men kontentan är ändå att det är roligare att jobba med människor än papper. Papper telefoner och arga människor. Nä för guds skull.


Ibland när jag går runt och känner efter och tänker att det är något som inte är under kontroll hindrar jag mig och kommer på att seriöst, vad ÄR under kontroll? och måste det alltid vara det. Jag tror inte på det där egentligen. Jag bara lever efter det slaviskt. Men näe, det kan väl inte vara under kontroll jämt inte.

Jag mår så dåligt av family. se och hur de publicerar kärnfamiljspropaganda dag in och dag ut i någon kass gratistidning. Jag menar, allvarligt talat. Varför måste alla se på den lyckade tvåsamheten innan man ens fått i sig morgonkaffet. Nu kan man ju tycka att jag faktiskt inte behöver läsa skiten med den äckelfascination sådant kan framkalla men Franz är ju med varje dag nu mera så JO. nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0