Det går upp och det går ned

Men mest försöker jag få ordning på mig själv. Vilket sinnessjukt väder att gå och skaffa sig? Jag har shorts, fattar ni? Nu har jag officiellt slutat med långbyxor. Punkt.

Mmmm, sitter i skolan och ska skriva vad som motsvarar en hemtenta på något jag INTE kan. Men det kan nog lösa sig ändå. Eller det måste lösa sig, heter det visst.

Min nemesis var i tidningen idag.
Jag ville elda upp den men kom på att det inte var min tidning.
Sen var AIKtvillingarna med och jag älskade påstan en smula.

Ville jag något egentligen?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det gör inget att du inte vill ngt, jag gillar dej ändå!

2009-04-09 @ 13:49:45
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0