pojkbandspsykoser och tristess

För några nätter sen drömde jag en jättetöntig dröm (jag gör det ganska ofta och det ger mig självinsikt om hur töntig jag är) och soundtracket till den låten var en dänga av 3t som jag lyssnade på i mellanstadiet. Ibland tror jag att pojkband aldrig slutar Haunta en. vafanliksom? Jag gillar att jag ofta har soundtrack till mina drömmar, men jag betackar mig det där med pojkbanden. Inte lika mycket som Peter gör förstås, men ändå.

Jag bytte om på innebandyplanen igår eftersom jag inte hann något annat. Fick akut hoppa in med sibels vänner. Jag tycker det är okej, snubbarna i mitt lag byter alltid kläder på bänken. Iaf tröja men whatever. Det jag skulle komma fram till var att jag är så härligt avslappnad och sensmoralen är som Virge sa "Men Liv, det är så kul med dig. det spelar ingen roll hur lite kläder du har på dig, du är ändå inte sexig". Hon kan ha sagt utmanande också och jag älskar det.
Älskade bästa Virge kommer hit nästa helg med en solbränna som heter duga och lustiga souvernirer från indien hon ska kränga och bli rik på. Ingen har så mycket affärsidéer som henne, jag lovar INGEN.

dagens sms: "Vill du ha en hund? jag vill aldrig mer se henne och är hon kvar här så slår jag ihjäl henne."

Det som händer just nu är att jag försöker skaffa nya kompisar, samt att jag känner mig grymt tråkig.
Det är en dålig kombination uppenbarligen. Nu ska jag iaf till frasse, han får mig att må bra.

Kommentarer
Postat av: anders

det här är ett dåligt sätt att kommunicera, men jag hoppas det är ok:

http://www.dn.se/insidan/pojke-eller-flicka-nej-en-kim-1.848251

2009-04-21 @ 12:57:21
Postat av: Jessica

Tog du hunden???

2009-04-21 @ 19:54:54
URL: http://redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0