Respekterar ni mig?

Det är en ljuvlig solig dag som jag älskar över allt annat. Jag vill vara glad och gå ut i solen, jag måste det.
Jag har nästan bestämt mig för att inte skriva uppsatsen. Jag måste få leva också och just nu känns det rätt omöjligt. Slutar ni respektera mig om jag inte skriver uppsatsen? Var ärliga, tack!


ps. angående smågfotandet som kommenterandes i tidigare inlägg så tar jag iaf inte nakenbilder i smyg på någon annan än Peter. Ja... så ni kan vara lugna. och jag brukar inte fota folk som sover. Utom peter. ds.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Man ska göra det som känns bra!



Idag är jag bakis och sällskapssjuk. Du skulle ha varit här.

2009-04-26 @ 11:48:33
URL: http://redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0