Solen skiner och biblioteket hägrar

Japp. Jag sitter och skriver tenta en så oförskämt fin dag. Egentligen är det nog inte så fint, men det har blivit varmare så fort. Jag är mycket glad. Mest glad är jag över att jag fick ett litet ryck för att se över min högskoleansökan och hittade den ULTIMATA lösningen på mina funderingar. Jag känner mig sjukt nöjd, nu kan jag nog hantera hösten.
Vi hade uppsats-seminarie idag och det visar sig att jag inte alls ligger så långt efter som jag trodde. Det märktes att jag hade slängt in lite nonsens för att fylla ut mitt PM men mest fick jag bra och användbar respons på det.



Jag ska läsa 7,5 poäng hund!
och 30p teckenspråk om jag är behörig.
Jag har liksom inte orkat kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0