vårvindar friska leka

På valborg ska min kör ha konsert. Det är ett gäng låtar jag inte kan + att vi ska ha blommiga klänningar på oss osv, ändå har jag bestämt mig att vara med och det ska bli superkul!!!1 Dock blir det ännu mindre pluggat, skulle ju läsa konstant fram till måndag. Nu var jag dock skamlös nog att maila min lärare och fråga om jag får skjuta på muntan. Jag skämms innerligt men peter uppmuntrade mig. Imorgon ska vårt råmanus in. Jag har inte skrivit ett råmanus :D Härliga tider hörrni! Idag ska jag ut till stugan och sätta potatis. puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan man få se bildbevis på dej i blommig klänning???

2009-05-04 @ 14:06:32
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0