Yeah yeah

Jag vill bara förtydliga att jag är ledsen, men det är inte någon närstående som har dött. Jag behöver ingen enorm mängd medkänsla, jag ska bara processa lite. (tack jessica för att du är snäll) Jag är rädd att bloggen ligger nära till hands.

Idag fick jag ett "glad påsk" från blå. Jag antog att det kommit fel men blev glad ändå.

Det  var en bra dag idag.
Sen blev jag sådär trött.
Jag tror jag måste gå till doktorn och fråga om detta är riktigt riktigt.
Jag äter och sover bra men ändå är jag konstant slut.
Kanske järnet? protein? b12? säkert b12.

Jag har inte orkat vara nervös för påskmiddagen innan men nu är det visst så dags. Vad som helst kan hända.



Jag var faktiskt i min mammas stuga och såg en stor mängd djur.
Fast å andra sidan såg jag ett gäng rådjur i hägersten när jag gick från jenny.
Jag antar att lärdomen är att saker och ting finns framför ögonen på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0