augusti är grejen!

augusti kommer bli den bästa sommarmånaden och avslutas lite fint med popaganda. Jag känner det på mig. Ingen stress ingen press, bara varmt i vattnet och öl i parken. Den här veckan har spenderats sjukt avslappnat med sol och bad i lyckeby. Imorgon drar jag till tylösand och jag har egentligen inte så mycket att säga om det. Bara att jag borde starta en sexblogg. Jag tror jag håller på att prata hål i öronen på alla i min närhet. Peter är lite för snäll för att bekräfta att så är fallet men jag märker det när jag för tredje gången på en dag tar upp pc-muskulatur eller annat spännande.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej gullet! Kommer att vara i Sthlm lördag till söndag. Har lite snålt med tid men fikar gärna med dej innan tåget går på söndag em. Hör av dej! Kram:)

2009-08-10 @ 07:19:53
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0