det är söndag

jag jobbar för mycket och är trött jämt. Vet inte riktigt hur det ska lösas dock. nu förtiden har ingen en sysselsättningsgrad på bara heltid så varför skulle jag. Dock förstår jag inte mina koncentrationssvårigheter, ibland tror jag att det är pga. tinnitusen och andra gånger är jag mer konspiratorisk och tänker att jag fått adhd av någon av mina vaccineringar som barn. Tänk om jag får ännu mer adhd av influensavaccinet? Det ska tydligen komma om några veckor men jag är skeptisk.


Det som är uppenbart är att jag faktiskt älskar att umgås med människor. Det är fint.



jag överväger att köpa en ny mobil som faktiskt fungerar så jag kan ta bilder på till exempel liljeholmens tvärbanestation igen och liknande. Dessutom vill jag köpa en cykel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0