Nöjesguiden

Nöjesguidens profil är som alltid att vara ytliga assholes, även om den nya (adliga) chefen verkar både feministiskt och humanistiskt lagd, men när de klagar på kondom08s fantastiska initiativ med nummrerade kondomer blir jag lite trött. Inget kan väl vara roligare än att läsa historier som "lyxrunk i bagarmossen" eller historier om folk som försöker knulla in sina möbler så de inte ska vara så hårda att sitta i? Jag är helt och håller för.  citat:

Det hade regnat hela dagen och jag hade ingenting att göra och inga pengar kvar heller (som vanligt). Så jag googlade lite på "madonna pussy" och fick snabbt en liten erektion av de upphetsande bilderna så jag bestämde mej för att ta tillfället till akt och dra fram kondom nr:35705 för att genomföra ett så kallat lyxrunk så att säga. Man får ju trots allt unna sig lite när det är sommarlov (brukar morsan säga iaf). Gustav

hehehe, så himla bra. och denna:

Vi hade tänkt att använda kondomen på våran bröllopsnatt, men eftersom bruden var dålig i magen på grund av nervositet inför bröllopet, så blev det ingen sex på bröllopsnatten [...]


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är en flitig besökare på kondom08 sidan. Underhållande. Kan även rekommendera nattensmess.se.

Synd att vi missade varann i helgen, jag hade skitkul och jag tror att jag törs åka till sthlm igen trots att jag hånglade upp en tjej på Kellys;)

2009-08-20 @ 18:50:18
URL: http://www.redbanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0