Ytterligare en anledning att älska augusti

Augusti är alltid en nystart. Augusti har alltid varit förväntansfullt för mig. Att börja skolan igen, att komma igång med de vanliga rutinerna, mötena, aktiviteterna det är så spännande. Jag längtar extra mycket till den här  hösten. Jag känner att alla mina projekt är framåtsträvande. Jag har faktiskt ett mål samtidigt som jag har mycket fokus på att ha kul. Jag och vännerna har en del fina projekt på gång. Jag gillar att vara förväntansfull. Det är också ett bra mindfulnesstips jag läst i metro. En ska tänka på saker att se fram emot, då mår kroppen bra. Helst också skriva ned en gång i veckan det bästa som kan hända. Då frigörs dopamin, men det gör det ju när man dricker öl också så skit i tipsen.

Helgen i tylösand är helt klart tummen upp. veckan i stugan också tummen upp. Nu ska jag bara se om jag minns hur man gör när man jobbar. Jag är såklart inte hundra men ska nog åka och bada mycket i veckan. 



just nu mycket joan baez. 
ikväll ska jag titta på gone in 60 seconds och bestämma om jag orkar läsa kursen på LiU ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0