da na na na

you got me in a spin but everything is AOK! Singstar har återupplivat min oändliga beundran för the darkness. Någon gång när jesper sa att han hatade dem och att sångaren är ful bestämde jag mig för att gilla dem och för att han är sjukt vacker. Nu sitter han till och med på kylskåpet tillsammans med väl valda kontaktannonser och bilder som känns relevanta.

Jag skriver inte min skoluppgift men jag ska börja med slampoetry. på riktigt alltså, jag ska verkligen göra det. Bra, sysselsättning. Jag ska ju bli mer passionerad. Leva för konsten och så vidare. Diskuterade detta med alla som vill höra på igår. Jag gillar att prata om mig själv, men också att höra min egen röst. slampoesi var det ja, så genialiskt. Tips på sysselsättningar man kan tjäna pengar på mottages tacksamt.
Igår var jag social så det heter duga. Heja mig, och gud vad roliga folk är ibland.

och en katt ska vi skaffa. så småning om iaf.



pappa, förlåt att jag inte ringde idag. jag var ölsjuk. okej?

Kommentarer
Postat av: SysterSmisk

Skriv poesi så jublar jag!

2010-01-11 @ 21:25:59
URL: http://www.redbanner.wordpress.com
Postat av: Pappa

Ursäkta mig, att jag inte har tittat in här på ett slag. Det är helt i sin ordning, att du inte ringde. Jag ville inget särskilt. Bara prata lite. Så ni tänker skaffa katt i stället för hund? I natt drömde jag om råttor. Det är också trevliga djur. Har du sett rådisara på Tom Tits experiment? Väldigt sociala varaelser.

2010-01-13 @ 13:44:40
URL: http://derdritteblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0