jag skulle ha en jättefin vecka.

Istället fick jag magsjuka. Ord kan inte beskriva hur missnöjd jag är. Det enda som tröstar är att jag förmodligen kommer vara obrukbar resten av veckan. Jobbet nekade mig semester på fredag av den anledningen att de inte har några fungerande rutiner för semesteransökningar. De ska nämligen lämnas in vi ett lönesystem på internet som inte fungerar. Jag påpekade detta i början av året, eller om det var innan jul? Ingen har dock gjorts för att hitta en okej lösning. Kul i jul. Så jag får inte vara ledig på fredag och på så vis är det ju okej att vara sjuk. Men själva sjukdomen är vidrig. Det värsta är att jag är så otroligt hungrig men inte kan äta. Jag blir tokig.


Har börjat skissa på ett inlägg om varför jag personligen tycker att äktenskapet som institution är dåligt.
 

Är iaf tillräckligt pigg för att ligga i sängen och se flight of the conchords. Framsteg.


Kommentarer
Postat av: Nicholas Bourbaki

Jag har funderat på ämnet. Är det inte lite, som att skriva om, varför musik är fult. Personligen bejakar jag alla äktenskap, som andra ingår, bara jag själv slipper vara med. ;-)

Krya på dig!

/Far

2010-05-05 @ 19:50:12
URL: http://derdritteblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0