to blog or not to blog

Alltid kommer det väl något som retar mig tillräckligt mycket för att jag ska behöva skriva om det. Skönt att man kan lita på verkligheten, livet och samhället. Även på första maj! Jag älskar första maj och för en halvtimme sen låg jag och post-jobb-sov trött som ett djur och bestämde mig för att inte festa ikväll. "Jag ska ju ändå jobba imorgon dessutom" sa de onda rösterna i mitt huvud. Så sa de även på åttonde mars och den gången lyssnade jag. Idag vägrar jag. Om jag så somnar sittande eller stående så ska jag ut. För att hjälpa mitt påpiggnande har jag fått en proteindrink, ett bra besked och rosenrottabletter. Jag hoppas att det funkar. Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0