blue like nevermind



Igår var det stök, så det stod härliga till!! Fredrik var här på middag först och pratade om bodil och sina ex. Jag gillar hans ex osunt mycket, jag antar att han kan ta illa vid sig. Å andra sidan har jag inte träffat dem utan älskar bilden han målar upp. Alla historier om hur fantastiska och flippade de  var tillsammans. För att inte tala om småborgerliga. 

Hursomhelst var vi ute på Debaser och snurrade. Det fortsätter störa mig att mina gamla tränare är vakter där. Det stör mig att T. får fråga varför jag inte tränar längre men jag inte kan svara som det är. Jag är nämligen feg och han är en blast from the past jag inte riktigt hanterar så bra. Och på tal om blast så var blondie där, bara ändå. Jag tänker att det var länge sen vi sågs men senast är pop dakar. Den där kvällen när jag hade tillräckligt i huvudet utan att få de där pikarna. Äsch, jag får nöja mig med att uppskatta att det finns folk från förr som är riktigt vettiga. En annan favorit i repris, utanför kategorin vettig tycks vara den självutnämnda popstjärnans frekvens i min närhet. Jag vet inte riktigt varför det har blivit så mycket, men han tycks komma upp som samtalsämne bland folk till höger och vänster. Jag vill ju bara slippa människan. Helt.
Kvasi lärde mig en dans igår, dock blev den väl lite antiklimax när jag insåg hur enkel den var. Men jag uppskattar det, innerligt gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0