Cellprovtagning

Ärligt talat känner jag mig lite tvingad att dela med mig av att jag varit så otroligt duktig och varit på MVC på cellprovstagning. Sen kommer jag att tänka på att alla kvinnor mellan 23-60 åtminstone borde göra det regelbundet är det kanske inte så mycket att skryta med. Men ändå våndan, den våndan!!1

image36

Svt pratar om drogen kat. De berättar om rinkeby och öresundsbron och afrika, men så plötsligt säger de att "bruk och missbruk av drogen ökat" och jag sätter kvällstéet i halsen. I den allmänna diskussionen i Sverige pratas det väl nästan aldrig om "bruk" av droger ? (Vilket man enligt mig borde så länge alkoholpolitiken ser ut som den gör).

Lina har åkt och jag lider av lite separationsångest. Det var likadant när vi kom hem från utlandet, känns så onaturligt att inte ha hennes goda humör och lugn omkring mig i alla lägen. Plus att hon faktiskt fattade alla mina beslut i utlandet. Det var väldigt skönt, vill jag minnas.

Jaha, och imorgon måste jag löneförhandla eftersom mitt kontrakt börjar gälla på lördag. Fuckit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0