enough is enough



Trodde ni, ja!! Jag har helt sonika bestämt mig för att genusanalysera dans som mitt nästa maniska projekt. Jag och ferre hamnade på orientalisk dans i alla möjliga tappningar häromkvällen. Ibland blir det så mycket genuspropaganda att jag tror att folk skämtar. Men det är bara en del av en kultur som vi har och som jag ska sätta under förstoringsglaset ett tag. Det blir nog roligt.
Det bästa är att det är dansmånad på parkteatern, ska åtminstone försöka se cullbergbaletten. yeah baby!


Åh herre min gud, alla dessa saker jag var så sugen på att skriva om. Nu minns jag inte hälften. Min hjärna har gått på högvarv de senaste dagarna, har varit i nörrköping i kollektivet formally known as råriset (hehe) och avhandlat allt viktigt här i världen. Pratat och pratat och stickat. Till och med "hängt lite", det var spännande det.
Ibland har man såna galna illusioner av människor, till exempel att kungen inte går på toaletten eller att man har vänner som klarar allt. Det är roligt att jag skulle tippat det mer troligt att Nietzsche skulle frivilligt kolla på L word än emil. Eller typ dalai lama.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0