having been fucked is no excuse for being fucked up


Kära bloggbok, idag är det söndag. Söndag, och tillbaka till jobbet. Har inte jobbat på ett tag och det känns som en befrielse att behöva gå till jobbet klockan sju varje morgon. Jag behöver mina rutiner, det gör jag verkligen. Dock är det bitchen som jobbar idag, men idag bråkar hon på någon annan än mig. Jag är lite nöjd, men tycker synd om H som försöker kommunicera med människan. Ibland tror jag att det är totalt omöjligt. Nåja, there can be miracles som whitney sjöng.



Här är en sothöna, jag tänkte att det skulle bli lite trevligt så.

Idag trivs jag med jobbet, trots lite svårigheter. Idag känns det riktigt trivsamt att göra något. Idag har jag varit pigg och glad  och har ätit lycheeplommon (fast jag äger typ 32kronor att leva på en vecka om inte skatteåterbäringen nått mig). Jag ska odla ett lycheeträd. Emil håller på att odla en sötpotatis och det vill jag med och en avocado. Krukväxter ska bli min nya hobby och jag ska gå och prata och pyssla med dem som sof. Förresten är det stört att jag är så pigg, jag har sovit alldeles för lite och inte druckit en gnutta kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0