huset fullt!



Alltså, gud vet hur allt gått till men nu är vi back to fritidsgård här hemma. Urmysigt även om vårat nystädade perfekta hem inte gör sig påminnt längre. Lunchade thaimat med sam igår i hornstull. Hemskt trevligt och jag drack till och med kaffe utan att bli nipprig.

Sen åkte vi hem och hade pysselkväll och då hade sof, kalle och lee kommit hem bara sådär. Så det har varit fullt upp här och jag har än så länge kommit ihåg att vara påklädd. Det är tydligen artigt. Kalle hade suttit och läst feministisk ekonomi imorse men vägrade berätta mer för han skulle till skolan.


Bäst igårkväll var när jag drog med Peter till rampen igårkväll och vi testade typ skateboard, inlines, kundvagn Samt att åka på rumpan. Det gick väldigt bra tycker jag men jag önskar mig en mindre ramp. Kanske man skulle bygga en ramp ändå? Dessutom såg vi exakt samtidigt en gul bil när vi var på cykelbanan (ser man en gul bil måste man enligt internationell lag slå personen som slår närmst, om inte den slår dig först.)  Så en vild jakt utbröt, jag trodde jag skulle dö en stund.

Pyssel? vi målade bland annat muggar, Väldans roligt. vi målade även på lindas muggar, hoppas hon uppskattar det. Jag kanske ska måla en till? Vi har väldigt mycket färg i alla fall. Jag är sugen på att sy, kanske ska åka till mamma ändå? Stackars symaskinen står ju där och så. Eller så drar jag fram pastellerna. Det, kamrater, är väl ändå kreativt. Okej, nu sitter jag förresten och läser och tog bara en frukostpaus. Det kanske är värt att unna sig en "ligga och läsa i sängen"dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0