mmmkay?!

Helgen var badutflykt, öl och tacos. Blåsorkester i tunnelbanan och sångframträdande för dörrvakten. Det har varit mycket med kolakakorna på sistone också, men det går liksom inte framåt för oss. schweizaren visade sig vara utomordentligt trevlig och rolig. Crustigare får man leta efter.

Gårdagen spenderades dock på akuten och fastän det gick jämförelsevis fort var det läskigt. Jag har aldrig riktigt gillat sjukhus, och det blir inte bättre av att någon man tycker om mår dåligt. Men vi hann ju läsa mycket skvallertidningar och det var onekligen en aktivitet vi aldrig upplevt tillsammans förut.

På hemfronten känns virrigare än någonsin, men A. var hemma hos oss igår. Hon var på matlagsmöte och vi pratade lite lätt om möbler och dagstidningar. Det känns fint och jag ser fram emot att hon flyttar in. Dock verkar det mer och mer som att S. flyttar även om hon inte verkar pigg på att meddela oss. Så återigen är det dags att fundera på vem vi vill bo med.
Just nu har det varit uppåt tio pers som kommit och gått och det har bara varit ett enda stort virrvarr. Ska se till att städa och dona idag så vi får någon som helst ordning. Men till helgen flyttar lee och samtliga våra möbler i vardagsrummet, det kanske är lättare att städa då ^^

Dessutom håller jag på och bjuder in folk på middag hela tiden, men har inte sagt tid och plats. Enklast vore att mata alla samtidigt, så kan de får umgås med varandra och jag känner mig lite spraydate.se (vilket för övrigt är det absolut senaste på jobbet)

Fr. o m lördag är jag visstidsanställd på jobbet. Det känns spännande ändå, det händer liksom något. Dock våndas jag för löneförhandling men vi får väl se vad som händer på den fronten. Hoppas kunna haffa chefen imorgon.

bildtext: Jag, Lina, Angie


bildtext: Lina dansar limbo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0