och så levde vi lyckliga i alla våra dagar




Okej, jag vet att den ser sjukt trasig ut men de är fina. Dessutom kommer vi from now on ha matchande köksstolar, det är inte helt fel tycker jag. Lee äger ju som bekanta alla möbler i våra gemensamma utrymmen och dessa försvinner inom de närmsta dagarna när hon flyttar. Så nu får vi inreda.

Jag får sån ångest  av par som bråkar. Jag får så tydliga barndomstrauman och önskar att jag kunde virra bort dem så de ska glömma hur himla arga de egentligen är på varandra. Sjukt läskigt, och jag beter mig precis som om jag vore 7 år. 

Jag försökte just riva morötter men rev lite finger istället, hej störtblödning. Det positiva i det hela är ju att det blir mer järn i maten och att jag får ha muminplåster. Jättefint, med snusmumriken och lilla my. Jag älskar lilla my när hon klär ut sig till pirat. 

Från och med i morgon börjar jag jobba fast på jobbet. Visstidsanställning iofs, men det är jag som bett om. 
I och med detta enorma steg önskade jag mig någon form av svensexa, typ att folk här hemma skulle röva bort mig och supa mig full för att fira mina sista dagar i frihet men än har inget hänt. Men snart kommer säkert ett pizzabud som egentligen är en strippa, det är jag övertygad om. Tillsvidare steker jag svamp och lyssnar på powermetal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0