REAL LIFE KOLLEKTIVET part 2

Igår kom sannerligen en joker in i leken. P ringde sambon som inte bestämt om hon flyttar och hon skulle tänka till på söndag. Helt plötsligt kom ett sms inramlande och en vän har blivit hemlös. Inte med omedelbar verkan men ändock hemlös... Vad gör vi av det? Nu känns kusin och vännen som de jag helst skulle vilja bo med. Sen försöker jag tänka igenom de relationerna och rannsaka hur tusan det skulle gå egentligen... men N kvalificerar sig inte som ett besvärligt ex. Hon är inte mitt ex eftersom vi aldrig varit ihop, det är inte känsligt på något sätt och hon är inte en besvärlig människa. Kusin är en av mina favoriter i världen.
ÅH GUD GIV  MIG STYRKA!!!!1
Det är bara att fatta beslut jag hatar... samt att inte få fatta beslut. Tänk om saker kunde hända lite fortare. Jag skulle i alla fall vara nöjd.

Lina min älskade vän och guru är här och hälsar på. Det är roligt och hon har med sig nya kärleken. Han är ganska chill och välartad och mycket crust (poäng peter). Satt och drack öl på balkongen i sommarnatten igår, det var mysigt!!1 Lee har lämnat sin karl hemma över helgen också så vi får leka med honom. Det är roligt och bra. 
idolbild: LINA

image27

Ett så kallat gissel just nu är att någon varit inne på min blogg från jobbets dator. Jag vägrar tro att det är jag och försökte rensa i historiken men lyckades inte riktigt. typiskt, jag hatar när det händer. Vet egentligen inte hur förödande det vore om fel person läste saker men det här är 2000talet där folk inte får jobbet pga. flickvännens blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0