bajsdagen från helvetet

Igår såg jag simpsonsfilmen. Den var bra, se den!

Idag försov jag mig en timme och ville dö lite, sen har jag fått punktering, en förstörd väska, ett antal utskällningar och jobba med sanitära olägenheter (skål och välkommen säger jag bara). Nu samlar jag kraft att åka hem och är ganska nöjd att jag inte hamnade i något större bråk idag, det är så INTE värt det. Det enda var att jag la på luren när jag kände mig orättvist behandlad men det gjorde ingen större skillnad skulle jag tro.

Ikväll är jag för första gången på en evighet ensam hemma vilket är spännande. Det har liksom inte hänt på bra länge. Tyvärr passar jag såklart på att se läskiga avsnitt av veronica mars så jag blir helt uppskrämd. Sen kommer jag på att verkligheten är läskig den med och det där speciella stället i magen börjar göra ont. Det börjar verkligen kännas att något är fel och jag läser gamla grejer som dödar mig långsamt.

Jag ska nog sova.

ny mejl: [email protected] , det är roligt. Ett så kallat skämt, i och med att mina föräldrar båda har flicknamnet andersson. Fast mailen kommer ändå till min hotmail.
Jag har haft min mailadress sen jag gick i högstadiet, det är ganska länge. Ibland, till exempel just nu sitter jag och läser gamla mejl och jag har hela mitt liv där. Mest allt som gick åt skogen... Mejl från så många människor som pratar allvar. Ibland känns det som att det är allt jag gör, pratar allvar alltså. Jag tycker det är nyttigt att prata allvar men ibland vore det skönt att var sådär problemfri och bara glida med.

Gamla mejl ja... Uppsala tror att jag hatar honom och ber om ursäkt på två a4 till min stora förskräckelse, Justin skrev dikter om kameler och var på väg till sonic youthspelningar, bård stavar misär med två S, james var på väg till stokholm, popkillen hade spelat pelle svanslös på teatern, nettchen var utomlands och sam tog mig i örat några gånger. Fast allting på riktigt och kanske tidigt tvåtusental.
Det är ungefär det jag kommit fram till och blir bara mer och mer fundersam över alltihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0