Kära bloggbok!



Idag har min kära helgchef suttit på kontoret inför mina kollegor och öppet snackat skit om mig. Sekunden efter att hon slängt på luren i mitt öra och sagt åt mig att åka på larm till X. När jag kommer fram till X har hon åkt dit med en annan kollega, utan att säga till mig. När jag har gått dit i onödan säger hon inget annat än "du behöver inte gå upp". Ingen förklaring.

Anledningen till detta hat började när jag försov mig igår. Jag försov mig helt oavsiktligt och ringde och bad om ursäkt (Folk försover sig hos oss hyffsat ofta. Jag skulle vilja kalla det den mänskliga faktorn) Och jag frågar om jag ska åka direkt någonstans innan kontoret eller om vi kunde hitta på någon lösning så inte vårdtagarna blir lidande. Hon fnyser och säger att hon ska ringa Y och be henne hjälpa mig, samt informera om att jag är sen till vårt gemensamma ärende (vilket hon inte gör trots att hon lovar). Sen säger hon att jag inte behöver gå till Z (vilket inte var sant visade det sig!!!1). Så jag får jobba in mina ärenden och stressa sönder men lyckas ändå se till att mina gamlingar är glada och nöjda, medan hon ringer och bitchar och slänger på luren i örat på mig.
tack för det televerket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0