what's the name of the game?


I sann nörd-anda har jag börjat syssla med Spelet. spelet - the one and only. Det har peter med, ibörjan förlorade jag mest, men på sistone har han inte varit den skarpaste kniven i lådan. Spelet ( http://www.urbandictionary.com/define.php?term=the+game&page=6 ) har på sistone slagit mig som allt för likt verkligheten. Jag må ha dålig självkontroll men jag lyckas då alltid tänka på det jag inte borde och detta är nog hyffsat mänskligt får jag gissa. Men verkligheten är rackarns mycket knivigare. Jag kan liksom inte på samma spontana sätt utbrista "men tusan också, nu tänkte jag på X igen" och på så sätt släppa tanken. Och jag hatar att censurera mig sådär. jag blir ledsen ibland. och så tänker jag att om jag inte vore så himla mycket jag skulle jag inte tänka på allt det där på det sättet. Ibland tänker jag att alla är rätt trötta på mig för min egenhet att ängsla mig. (ja, man kan verba allting...)


Nästa vecka ska jag till arvika och tro mig, det kommer bli en upplevelse. Jag har inte varit där som besökare på gud vet hur länge... 02 kanske senast. Vi får helt enkelt se. Jag tror av någon anledning att den här festivalen ska bli en uppenbarelse för mig. Om veckan förflyter fint ska jag ringa Lina och berätta direkt, jag vet att hon skulle vara stolt över mig.


Jag är sjuk och vi har bakat banankaka och köpt liggunderlag, en jättefin tavla och en död tigerfäll att ha på golvet när lee tar alla möbler med sig och flyttar ihop med karln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0