yeah baby!

Jag har just ätit den godaste lunchen sen skivat bröd! I alla fall godaste i år.
Idag är det sjusovardagen! Det betyder i praktiken två saker. För det första betyder det att om en vaknar efter sju idag kommer man vara trött resten av året (check). Det andra är att om det regnar på sjusovardagen så kommer det regna i sju veckor (check). Med andra ord har den inte börjat toppen, inte alls. Men jag är ganska glad ändå, tröttheten till trots. Vi ska se Simpsonsfilmen ikväll<3  yay!!

Igår var jag på gröna lund med Nemi i det fina fina vädret. Det var helt idylliskt med solsken, dansmatta, bergodalbanor och glass. Väldigt fint att träffa henne också, roligt att hon ska vara med i aftonbladet nästa vecka!
Och massa andra bra uppdateringar som jag inte behöver rada upp. Men det är fortfarande det där "alla känner alla som känner ännu några fler"fenomenet som skrämmer en smula. (Nya bergodalbanan är ganska menlös kan tilläggas, Det roligaste är skyltarna där det står att man inte får göra stötande saker när bilderna tas.)


Annars väntar jag otåligt på min älskling:

136845-3
Magdalena graaf i sommar idag. Jag ska nog försöka undvika det, jag vill kanske inte höra. Jag är övertygad om att hennes historia är gripande men troligtvis perspektivlös. Jag vill liksom inte behöva störa mig på något sådant när hon pratar allvar.

Annars är sommarpratarna i år inte mycket att hänga i julgranen. Eller midsommarstången. Mark levengood håller fortet men resten verkar inte fattat att det är meningen att de ska underhålla i någon grad. Mark har vett nog att berätta saker som en god historieberättare, och vet att penispasta är roligare än ingående diskussion om opera eller vad en råkar vara insnöade på. Men alla andra tycks tro att det är deras dagbok och i värsta fall har de absolut noll musiksmak också.

Snart är det pride och tusen saker händer och folk kommer hit. Det blir nog bra, blir det. Fast jag är bitter över att det inte blir något foamparty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0