klyschor att banka in i hjärnan idag.

Efter regn kommer solsken.
Inget ont som inte har något gott med sig.
Man kan ju inte ha roligt jämt (hallå)
Man ska inte måla fan på väggen.


jag har ägnat förmiddagen åt att måla fan på väggen (fan fan fan fan fan)
men sen har jag och P. jobbat ihop, jag fick leka taxi och skjutsa honom på cykeln och det var så himlans roligt att jag glömde att hela min sommar känns förstörd. skål, kamrater!


idag är nationaldagen.
ibland tänker jag att jag borde börja blogga om riktiga saker. jag tycker ju så jävla mycket hela tiden.
lite som gylf.se, där snackar vi verkliga och tänkvärda inlägg. jag kan bara inte tänka utan att se orden på en skärm. ibland är det som ett beroende. räknar med att få typ 5000kr nästa månad. YEAH BABY! ( slå upp ordet sarkasm om jag inte är tydlig nog.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0