ÅH ÅH ÅH

Mina Kimya Dawsonskivor kom idag. Min glädje vet inga gränser!
Satt och bläddrade i fodralet till hidden vagenda (skivan som jag tveklöst lyssnat mest på) och det är en hel massa bilder. Tror ni inte att Regina Spektor dyker upp brevid Kimya?!
"Jag hade trott universum skulle implodera om de var i samma rum" sa Peter och tog orden ur munnen på mig.

image92

Här är Regina med Kimyas baby som förövrigt heter Panda och har en virkad Turtledräkt.


Idag klippte jag håret på min mor så hon ska vara fin till sin födelsedag. Min mamma är nog den bästa som finns.
Olyckligtvis pratar vi ofta om sexister och dumchefer när jag klipper så det kan gå lite vilt till ibland. Men ändå! Hon blev fin tycker jag. Nästa projekt är Ptr.

ps. På tal om chefer har livets ironi kukat upp en hel massa på jobbet. ds.
pps. Varje gång jag går förbi garvargatan tänker jag att jag borde ringa C. men ändå händer det inte. Är inte sånt ganska märkligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0