Dumdidumdidum

Lägesrapport: Alles gut! Sitter vid datorn på jobbet med kaffe och glass och har ätit så mycket värktabletter att jag mår som en prins. Men jag är nervös för kursen för helgen. Dock ska sägas att jag imorse hälsade på en ung man på st. eriksgatan som glatt hälsade tillbaka. Han kanske var 11 år och inte alls farlig. Och igår kom en tuff förortskille ~18  fram och frågade var speedway låg och jag svarade och han var artig och sa tack. Tonårskillar behöver kanske inte vara läskiga... och är de det är det bara att stänga in mig med dem i en hiss!!
På tal om KBT träffar jag hundar nästan varje vecka på jobbet och jag är jätteduktig. Andningsproblemen och kallsvettningarna är som bortblåsta. Även om jag stelnar till varje gång de skäller.

Tilläggas kan att jag inte kunde gå imorse för att jag hade så mycket mensvärk. Jag låg på badrumsgolvet och krampade och förbannade arvssynden. Sen trodde jag att jag skulle kräkas och kom att tänka på tv400 natt-tv och hur hon verkligen gett mensvärken ett ansikte. Då fnissade jag och det gjorde ännu ondare. Fast jag gick till jobbet sen, jag är väl inte gjord av pengar.

En av de senaste adresserna i webläsaren på jobbet är lunarstorm.se. Jag misstänker Efraim.. Bara han inte loggar in som CaRro_90 så är jag nöjd. Eller nej, nöjd är jag inte. Inte när han sinkar mitt jobb och inte ens har en häst.





Jag bara älskar de där nätterna man pratar bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0