Hej välkommen tillbaka!!!1


Sjuk igen. Det är ju kul, igår kände jag mig så enormt svag i kroppen och har pallrat mig till jobbet idag. Det var kanske inte helt smart, men det är inte som att jag pallar vara hemma jämt. Jag jobbade för fullt och trodde jag skulle misslyckas med att öppna en lite tung port. Så ynklig jag var jag. Jag hatar att inte vara stor och stark... Jag vill inte vara sjuk! Det här har jag sett idag i alla fall:


1.
biltext: alltså är det bara jag som tycker bildspråket är lite queer?

2.
bildtext: Din favoritsekt!!! yay. sälj noni för guds skull, det är framtiden.

3.
bildtext: byggjobbare som kissar i fredhällsparken.

4.
bildtext: Min bästa ponni (cred Ptr)

5.
bildtext: Aldrig hade man trott att alliansen skulle göra något sånt här?! Nog för att de pratat om gratis affischplatser och det bara är konsekvensen av deras hårdare tag mot olaglig affischering... ett spel för gallerierna. Men ändock ett spel? no?

Drömde en massa saker om musikaler, sjukt irriterande var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0