homestyling och saltvattensfåglar!

Åh, jag vet inte var jag ska börja. Jag har både fått en ny matta och en ny kompis. Men alltså mattan kan kräva lite homestyling. Den är vit, men ska färgas in. Vem har en vit matta mer än tio minuter undrar jag? Men jag råkade säga att vi har en ljus soffa som matchar, bara för att jag blev så överrumplad. Så sa hon på skämt att jag kan väl ta en bild med mobilen på hur fint det blir. EH!?
Så ja funderar på att gå in till grannen och sätta hela kollektivet på mattan framför en fin soffa och massa krukväxter och trendig inredning och sen ta en ikeaartad bild.

Försökte hänga på queerfilmfestivalklubben igår. Det var inget folk där kan man sammanfatta. Men så sprang jag på M. som antagligen var min arbetsledare på popaganda men nu färdigutbildad biolog och berättade om saltvattensfåglar. Det var tur att jag träffade henne för så drog vi och dansade all night long.
Träffade arbetskamraterna på 90s och även filip (!!!) så det var ju trevligt. Men det är fan vad länge klubbarna har öppet. Förr i tiden blev jag och L8 knuffade ut av vakterna långt efter de tänt i taket. Nu är det ingen som ens funderar på sista dansen när jag tassar hem genom natten. Jag är gammal, men det går bra.

Jag håller på att lära mig en låt av kristoffer åström på gitarren. Ibland är det så vackert att jag nästan börjar gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0