livet just nu.

image105


Mmmm. Klart jag är ganska nöjd. Idag kommer elli och vi ska planera hur vi ska kunna sprida kay pollacks budskap. Eller kanske inte, men vi ska planera killgruppsverksamheten och äta lunch. Det är trevligt, sen ska jag hjälpa moa laga mat ikväll för hon ska ha födelsedagskalas. Ser matlagande som en fin anledning att få hänga lite med henne. Vi åt tårta till frukost också förresten, det var trevligt.

Det enda är att släppet av miss lis skiva blev uppskjutet till fredag så nu sitter jag på myspace och lyssnar på den balkaninspirarade biten med rosor på kinden och solsen i blick. Härom dagen var jag & p. på finmiddag hos krille. Det var roligt, han är fin. Och poängen jag skulle komma till var att jag sprang på kusins sambo! Hon pekade lite i vilken riktning de bodde och det känns ju helt spexigt. Min kusin är galen och har köpt en lägenhet.



Jag är just nu väldigt nöjd. Jag är visst nöjd, är jag. Det är nästan skrämmande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var i en trappuppgång idag där någon hette Pollack. då fnissade jag lite.

2007-10-18 @ 12:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0