okey, vi tar det snabbt idag.


Livet i punktform:

- Förkylning suger. (nähä den var inte ny)
- Tempot på jobbet höjs, 4 sjuka idag, arbetsbördan bil tung (nähä inte den heller)
- Saknar anders ibland ganska mycket.
- Jag önskar att min bror ville umgås med mig.
- Gamla chefen har deporterats hit hon också. Hon förklarade att hon förflyttade mig för att hon visste att jag skulle trivas. Men det kunde hon inte säga då.
- Idag är sista dagen att söka universitet, jag behöver ett tjänstgöringsintyg och chefen är försvunnen. När jag nu behöver henne.
- Kursen i helgen var otroligt fin och givande. Jag är peppad. I'm invincible.
- Imorgon kommer miss li-skivan vi alla väntar på.
- Min mor sa just att hon skrivit et brev till mig. Sånt slutar aldrig riktigt bra.
image97 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0