Svartvita bilder

image94

Åh, bodil! Läser hennes novellsamling nu och min tidigare skepsis inför noveller är som bortblåst. Jag skulle kunna läsa hennes inköpslista till konsum och ändå trivas litegrann. Det är verkligen något med hennes språk och jag bara älskar det.


Nu har jag sökt till universitetet. Kors i krösamoset var rädd jag är! Jag har suttit och ropat på Moa som är min tillförordnade syo. Nu måste jag bara komplettera min ansökan me de jävla papprena jag har hemma hos mor. Åh, att det ska vara så segt ibland. Tydligen måste jag bevisa att jag jobbat ett år sammanlagt i mitt liv. Hur skulle man kunna INTE jobbat ett år? Jag förstår verkligen inte. Men det finns väl såna också.

Bobby och mo äter omelett till frukost. Jag gillar när bobby är här, men hon är stor i tyskland och måste åka hem till sina fans. Så kan det gå, men det känns bra att jag inte alltid är rädd för människorna. Bob får gärna stanna här.

Jag har letat runt hela lägenheten efter ipren med mindre lyckat resultat.  Jag tror inte detta beror på att jag är slarvig utan helt enkelt att jag tuggar i mig piller som godis. Det vore nog en bra idé att sluta med.




Klippte Peter igår efter lite tequila. Undrar om det är lika fint när han kommer hem som det var på fyllan :D
Han menade i alla fall att det var så det skulle vara. Mindre som en boll och mer som håkan hellström.
Igår eldade han ned min monstera förresten, Jättefestligt var det. Den är helt förkolnad!

Kommentarer
Postat av: ptr

men det var inte meningen med blomman :( jag älskade ju den!

2007-10-10 @ 12:16:24
URL: http://petersvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0