WHY should i conquer the world?


when all I need is you.
image107

Skivan är bra som väntat. Jag har inte bestämt hur bra ännu, men bra är den.
Jag har försökt lyssna in mig idag men jobbet kommer ju emellan hela tiden, det är så typiskt.
Dessutom var hela morgonen en enda stor konflikt och trassel. Jag betedde mig lite som en treåring mot min kollega men vi är på god fot nu. Mitt morgonhumör klarar inte vissa saker bara, det är synd.

Åh, en gång hade m. en polare hemma. Eller pojkvän eller vad man säger, spelar ingen roll. En anonym person i min närhet refererade till honom som brazilianaren och jag sa förvånat "va? är han från brazilien" och Peter svarade "men han pratade ju inte svenska i alla fall". Det, kamrater, tyckte jag var fint ^^.


rackarns fint ljus ute liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0