absolutely salutely

Min karriär som samordnare:

1. Gick och ja mig osunt tidigt för att orka upp så mycket tidigare än vanligt
2. När peter gick och la sig någon gång i natt skrek jag i sömnen ?jag måste sova jag är faktiskt chef?
3. När jag kom till jobbet fungerade inte min nyckelbricka, jag satt i trappen och förbannade världen. 
4. När jag väl kom in var vi typ 3 personer kort eller något liknande. equals kaos. 
Sen tog min äldre erfarnare kollega glatt över och jag fick springa ut och jobba.

Men det var en pärs.


Idag tycker jag Liv är världens bästa namn. Tänk bara på det?! Liv marit bergman, Liv strömqvist och så jag. Jorrå, och hon den där första som överlevde ragnarök var var väl inte så pjåkig heller. jo jo. Det får man säga. stenhårt!!

Kommentarer
Postat av: ptr

"jag är chef så jag måste kliva upp!" tror jag det var. så jag fick föklara att du fick sova fyra timmar till :)

2007-09-02 @ 13:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0