åh, tills döden skiljer oss åt!



Är det inte det vackraste ni sett :D :D :D
(Ja, jag syftar alltså på skorna, inte att en sjöman älskar havets våg)

Igår försökte jag köpa en tröja med en unicorn på internet, eftersom jag ändå inte gör av med några pengar när jag ligger hemma och ruttnar. Givetvis funkar det inte men de drar pengar ändå. TVÅ gånger. Kul, det är straffet för att man är en jävla nörd.


Idag är jag friskare. Idag ska jag baka! Synd bara att det inte finns någon att mata med konstiga saker jag bakat. Skulle ju kunna försöka få i lee och hennes hushåll lite paj, de är ju hemskt många på besök men jag har inte orken att bjuda ner folk på fika. Får väl lösa det på något sätt antar jag.

Strålande och väldigt inspirerande, är när vännen kommer hit och härjar runt om att en bekant till honom visat sig ha våldtagit någon. Inspirerande är den inställning han har, som jag lyckas uppbåda ibland och på tal om tidigare inlägg. Strålande är män(niskor) som reagerar.

Det är vackert ute idag. Den som ändå kunde ta sig en höstpromenad, det har jag verkligen längtat efter. Men brist på sällskap. Min ipodsladd är fortfarande borta men nu har jag fått låna annas i alla fall. Sådärja! Kanske tar mig ett par kvarter i alla fall om jag har tur.

Bra just nu
* Vädret
* Fick svar på cellproverna, allt som det ska
* Tillfrisknandet
* Fredrik Lindström (karln lär mig saker om mig själv)
* Ensamheten & Lugnet

Sen glömmer jag ledsamheten att inte få klä ut mig till fisk. Det kommer fler gånger, det gör det verkligen.


bonus:
image69


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0