Den där Fatima mernissi

Något utav det bästa hon sa var när hon beskrev sin taktik i att reda ut saker. Om något brydde henne ältade hon det med alla hon träffade till någon slängde ut sig något vettigt på temat, förr eller senare. Hon menade på att det förlorar man några vänner på men är billigare än att gå till en psykolog.  (Ej att förväxla med människor som ältar sina problem och sen inte är ett dugg intresserade av något omgivningen har att säga)

Jag har pressat moa på detaljer om genusvetenskap och kommit fram till att jag verkligen verkligen vill läsa det. Jag har dessutom haft en liten syokonsultation med min kollega henrikmedbilen som gav väldigt mycket och ringde även mor vid 10 imorse för att få lite respons på mina funderingar. Mor är bra

HELG IGEN!!!!1 IGEN IGEN IGEN!!!! HURRA!!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0