HALLÅÅÅÅ HELGEN!!!!!1

Nu är jag ledig två dagar och det känns fantastiskt må jag säga, även om jobbet tycks vilja mig väl. Jag gillar skåningen skarpt, hoppas hon inte tröttnar på mig. Vi har återvunnit tillsammans, det är väl en vänskaplig aktivitet. Nu har jag jätteslutat men är kvar på jobbet ändå. Det känns kanske lite tvivelaktigt, men alternativet är nog att åka till gamla jobbet och sitta där och uggla, vad får jag ut av det egentligen?? (Massor, om ni frågar mig)


Ibland känns det som att jag vill börja gråta när jag ska mangla. Mangla är svårt och jag vill att det ska bli perfekt. Det blir det ytterst sällan, vill jag lova. Och så blir jag lite irriterad och tänker att jag minnsann klarar mig utan manglade lakan. Dock har jag all världens förståelse för att det är en annan generation och många skulle säkerligen hoppa över att äta hellre än att sova i omanglade lakan. Alltså, jag tycker det är helt okej så länge jag slipper göra det.


Roligt är att gå över gården där C bor. Jag trodde ett tag han hade flyttat, men så såg jag ett bekant kylskåp täckt av citat som "I wasn't born with enough middlefingers" och funderade över alla gånger jag pratat om att klättra in genom balkongen, han bor ju bara på ettan. Och när han passade taxarna och den lilla juckade på den andras huvud tills han fick förklara att det var "fel på så många plan". Ponnihundarna var syskon och lillasyster försökte jucka storebror i pannan. Det var inte så genomtänkt tror jag.
Jag borde however gå och plinga på någon lunch och snacka skit, det var ju år och dagar sedan. Mest år, alltså, sen jag ägnade en hel sommar åt att se på futurama på hans enorma tv.

Gud, en pepsi chill på det här så är jag i alla fall lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0