hey polispådrag

image66


Ja, det är min tumme nere till höger i bilden.
Rakt utanför mitt fönster var det polisbilar och ett helt gäng poliser som letade efter något eller någon. Dock var det ingen panik i luften, vilket jag såklart vill få det till. Någon hade väl rånat ica eller något och de lallade runt lite, så började min dag.

Sen somnade jag om och vaknade vid 17 när peter kom hem. Vilken givande dag! Tror dock att jag sovit bort den värsta febern så det känns bra. Sen ringde jobbet och sa att om jag inte mår bra är det väl lika bra att jag inte jobbar helgen. Även om jag i min fantastivärld ÄR frisk och kry nog att jobba, festa och spela match i helgen. Men i verkligheten vet jag att jag inte kommer vara det. Skrev ett meddelande till christerklister att jag inte spelar på söndag. Han tog det av någon anledning väldigt lugnt, han tror visst att det är lätt att hitta en målvakt och utrustning på några dagar. Eller så vill han inte att jag ska oroa mig. Fin tanke.

Jag hade lovat mig att inte se dokumentären om stureplansprofilen ikväll. Men nu börjar jag ångra mig, kommer säkert se den. Återkommer med arga kommentarer imorgon. (Men jag står fast vid att det är fel på så många plan att ge våldtäktsmän det utrymmet att manipulera svenska folket, precis som tidigare länkade artikeln.)

Kommentarer
Postat av: Lill

usch jag hade blivit rädd :S

2007-09-20 @ 20:23:55
URL: http://fashiontrashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0