humor i humor i humor


Idag vaknade jag med typ 20 nya sms, som också kan vara det roligaste jag läst på mycket länge. Härliga tider, går upp och häller i mig en resorb och vad ser jag inte om fantastiskt lockande pannkakor... På just min diskbänk. Anna är inte hemma så hennes är det inte. Moa och bashi ligger och sover i sofs rum med öppen dörr. Jag funderar på att tappa något hårt utanför så de måste vakna ^^ Då kan jag ju råka fråga om jag får en pannkaka. Det får jag säkert.

Eller så går jag bara och köper jouice att bota baksmällan med.

Hemskast just nu är förresten att sladden till min ipod är borta, och då menar jag verkligen borta. Jag vet så väl var jag la den senast och det är ju så mycket folk som springer här. Vad göra. Hey desperationen, ja...

Igår vad comeon här och drack vin och jag skrattade så jag dog lite några gånger. Jag fick passa på att medla mellan henne och L8, hennes blivande granne tamtaram. Är det inte lustigt att mina gamla kompisar från förr råkar flytta in på samma gata på söder? Det är inte som att man har råd att bo på söder liksom. Jag är sjukt glad för hennes skull i alla fall.
Planen igår var connection, Tills jag sa de gyllene orden "fast mitt pass är ju trasigt... och utgånget" och hon svarade "oj... jag glömde det hemma". Då kom vi fram till tigris (50 meter hemifrån) men lyckades inte ta oss dit. Prima kväll med andra ord!!!

AH! JAg åt en pannkaka och det var det bästa jag gjort i mitt liv. Plötsligt vill jag liksom inte att de ska vakna längre. men gå till affären vore trevligt. Egentligen är det helt sjukt att jag inte är mer bakis, vin kanske är skiten egentligen? Varför har ni undanhållit det i alla år, vavava?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0